De 3e afspanning op 1 jaar tijd…

Vandaag zijn we de nieuwe afspanning gaan zetten in de wei!
In mijn vorige post kon je lezen hoe mijn lieve pony op ontdekking ging…
Dus we hadden een nieuwe afspanning nodig.
Alweer.

Ik had meer foto’s gemaakt, maar die staan op mijn fototoestel.
En aangezien ik een beetje dom ben geweest en geen geheugenkaart in mijn fototoestel heb gestoken, kan ik de foto’s niet op mijn laptop krijgen, want ik ben dat kabeltje al heel erg lang geleden kwijtgeraakt… Oeps…

Dus hier enkele foto’s van mijn gsm!

image

Mijn vriend en mijn opa, hard aan het werk.
image

En dan de pony gaan zoeken. Ze is dat witte vlekje in de verte.
Hier zijn we al meer dan halfweg de wei in. En de wei stopt aan de bomen achteraan.
image

image

Hierboven waren ze nog vrienden, hieronder staat Schimmel er al beteuterd bij…
image

Schimmeltje begint nu echt te beseffen wat er aan het gebeuren is…
image

image

Teleurstelling alom!!
image

image

Boos!!
image

Later hebben we het bijgelegd. Met wat wortels als omkopingsmateriaal… En dan wat knuffels.
Nu hopen dat mevrouw alles heel laat!!

De ontstekingsremmers hebben wel duidelijk effect. Het manken is al veel minder geworden! Ze heeft dan ook een mooi showtje gegeven door enkele keren op en af te galopperen. Toch maar laten zien wat ze allemaal kan he!

En na al het harde werk, had mijn oma koffie en taart klaarstaan!!
image

Groetjes,
Isabelle

4 thoughts on “De 3e afspanning op 1 jaar tijd…

Geef een reactie

