Laten gaan in de winkel!

Vandaag ben ik even gaan winkelen met mijn mama.

Ik had nodig:

  1. een pyjama of iets dat ervoor kan doorgaan
  2. enkele onderbroeken, van die leuke en gemakkelijke boxers uit de Hema
  3. een geruit schrift

Ik ben thuisgekomen met:
hema1hema2hema3

voor grotere foto’s, even op de foto klikken!!

  1. 4 superleuke stickervellen, ze werden per 2 verkocht (Hema)
  2. 2 stempelsets. eentje met alle lettertjes en de andere helemaal kerstsfeer (Hema)
  3. een postkaarten zelfmaaksetje met verschillende kaartjes en enveloppen (Hema)
  4. nieuwe washitape, ik kan er niet aan weerstaan!! (Hema)
  5. Kerstboomhangers uit (namaak)schors, heb ook hartjes (Zeeman)
  6. kleine cadeautjes (miniflesjes eau de toilette en een sleutelhanger) voor mijn vriend (Gifi)

Dat was natuurlijk niet alles…

hema4
Verder kocht ik nog chocoladekruidnoten, een houten kransje, een spaarvarken, theelichtjes, desinpapier, 2 keramische kommen voor de oven en uiteindelijk ook de 2 boxershorts en de geruite schriftjes waar ik in de eerste plaats voor naar de winkel ging…
De pyjama heb ik niet, aangezien ik niet meteen iets vond dat mij aanstond. En dan het eeuwige probleem: Je ziet eindelijk een pyjamabroek die er wel mee doorkan, is hij er alleen is xs en xl… Waarom heb ik toch zo’n doorsnee figuur!!?

Uiteindelijk heb ik niet zoveel uitgegeven (of toch niet zoveel als je op het eerste zicht zou denken…) De boxershorts en de keramische kommen waren het duurst.

Veel spulletjes kwamen uit de Hema, ik vind dit een fantastische winkel! Allemaal fijne, mooie en goede producten voor een betaalbare prijs. Het is echt een van de winkels waar ik het meest kom, liever de Hema dan een klerenwinkel voor mij! Je vindt er ook leuke cadeautjes, ik ben in ieder geval altijd superblij als ik een giftcard van de Hema krijg! (Behalve als mijn vriend deze weggooit, zoals hij de vorige keer per ongeluk deed…) -Ik ben hier gewoon gratis reclame aan het maken, besef ik nu, haha!-
En ze hebben een heel nieuw assortiment binnen nu, met erg veel knutselmateriaal! Veel nieuwe washitape, stickers en stempels, ik heb me echt moeten bedwingen! Ook zijn er terug vele nieuwe agenda’s, zo’n leuke dat ik er bijna een tweede had gekocht!
De boodschap voor mij is dus om niet meteen terug te gaan naar de Hema, en als ik toch ga een vast bedrag mee te nemen en de bankkaart thuis te laten. Want als het op washitape, stickers en stempels aankomt, heb ik een kleine verslaving!!

Maar ik ben dus wel helemaal uitgerust nu om aan de slag te gaan met een aantal Kerstknutsels!!

Hebben jij ook zo van die dingen die je gewoon niet kan laten liggen in de winkel?

Groetjes,
Isabelle

15 thoughts on “Laten gaan in de winkel!

    • euhm, misschien? Nee ik denk het niet, ik denk niet dat het mannelijke geslacht en een heel deel van het vrouwelijke geslacht even geïnteresseerd is in dingen als washitape, haha!
      Washitape is een soort plakband, maar dan een die je gemakkelijk terug kan verwijderen. En het is ook gemaakt van een of ander japans papier ofzo en dat papier heet washi. 🙂
      En het leukste is dat het bestaat in alle mogelijke kleuren met alle mogelijke tekeningen 🙂

  1. Zo te zien ben ik dus niet de enige die maar een paar dingen nodig heeft en uiteindelijk met de halve winkel thuis komt. De Hema blijft ook mijn favo winkel, loop er bijna wekelijks wel even naar binnen om te kijken of ze weer wat leuks hebben.
    Wat ik niet kan laten liggen…in deze tijd…alles wat met kerst te maken heeft. Ik probeer dan ook maar de folders niet al teveel in te kijken, anders hou ik geen salaris meer over.

    • Dat kan ik helemaal volgen!! Ik hou ontzettend veel van Kerst! En dus ook van alles wat ermee te maken heeft… Ik zou dit jaar heel graag gewoon totaal nieuwe versiering hebben voor de Kerstboom, maar ik denk niet dat mijn vriend daarmee zo gelukkig zou zijn, vooral niet met het prijskaartje dat aan zoiets hangt!
      Ik probeer mezelf wel niet te pijnigen door wekelijks naar de Hema te gaan en dan niets te kopen, ik pijnig mezelf liever van thuis uit door op hun website te kijken, haha!

Geef een reactie

