November photochallenge: update

Begin van de maand besliste ik om een photochallenge te doen.
Ik maakte het mezelf wat gemakkelijker (dat dacht ik toen toch) door zelf de onderwerpen uit te kiezen.
Er is ondertussen al wat afgestreept op mijn foto-lijstje, dus werd het tijd om wat foto’s te posten!!

Warmth
een van mijn foto’s op instagram (voel je vrij om te volgen!!)
mijn warme sokken, mét anti-slip eronder, nu toch uit de kast gehaald, brrr…
warmth

Pumpkin
Mijn happy halloween-boodschap op ons weekmenu!
Die er trouwens nog steeds opstaat…
pumkpin

Baking
gemberkoekjes gebakken!!
Je leest er hier alles over!
baking

Comforting
Op een slechte dag het gezelschap opgezocht van mijn lieve pony, stal voorzien van bergen vers stro (pony heel blij) en me er lekker bijgenesteld. Ik voel me toch elke keer beter als ik haar gezien heb.
comforting

In my bag
Mmmm! Chocolade!
in my bag

Collection
Toen ik de foto voor ‘in my bag’ genomen had, vond ik dat het tijd werd om mijn portefeuille eens leeg te maken. Want ik hou altijd zoveel bij, dat die echt begon uit te puilen. Ik heb veel weggegooid (zoals bijvoorbeeld mijn busabonnement van 2009). Maar deze dingen kon ik niet weggooien. Mijn verzameling herinneringen.
collection

Reflection
Ik was foto’s aan het nemen van mijn kaarsen en zag de reflectie van het kaarslicht in de glazen vaas erachter. En ik vond het mooi! Ik had al een paar pogingen gedaan voor dit onderwerp, zonder succes. Maar deze vond ik geslaagd!!
reflection

Stack of books
Ja, sorry, ik kon echt met niets anders komen!!
stack of books

Vintage
Dit zijn enkele van onze kringloopvondsten!
Buiten het paardje, dit kreeg ik jaren geleden cadeau van mijn grootouders.

vintage finds

Fall
De weg naar de wei…
fall

Technology
Ja, ik geef toe, ik kan ook niet meer zonder!
technology

Christmas Wishlist
Al even wegdromen.
christmas wishlist

Thankfull
Mijn twee grootste liefdes. Hier ben ik echt eeuwig dankbaar voor…
thankfull

Zoals je ziet ben ik niet de beste fotografe ter wereld en ben ik ook niet in het bezit van het beste fototoestel ter wereld. Voor het fototoestel wordt er gespaard. En voor de rest oefenen en later, met mijn superfototoestel, een cursus volgen (staat op mijn to-do lijstje!)

Zo ver ben ik tot nu toe dus! En ik vrees dat ik het allemaal niet helemaal ga af krijgen. November is al meer dan halfweg en ik heb eigenlijk nog maar één week, want volgende week word ik voor een kleine week opgenomen in het ziekenhuis. En foto’s nemen in het ziekenhuis, denk dat dat vooral deprimerend is… Maar ik doe mijn best om het af te krijgen!!

Groetjes,
Isabelle

2 thoughts on “November photochallenge: update

Geef een reactie

