Mijn lieve Mieltje

Vandaag zijn we weer op ponybezoek geweest!

Ik weet het.. Ik val in herhaling…
Maar er zijn wel enkele leuke foto’s genomen en die wou ik even delen!!

En geef toe, ik heb wel een hele schattige pony he!

Fotor1117202845

Koekjes snoepen!! Nicnacjes zijn toch zo lekker!!
Fotor1117203111

En dan deze über-overgeposeerde foto, maar hij is wel erg mooi!
Fotor1117203242

Een beetje gek doen, ik ben ook de enige die dat kan bij haar.
Haar hoofd is niet haar favo plek om aangeraakt te worden bij anderen.
Bij mij laat ze alles toe, wat een dropje!!
Fotor1117203625

Mijn 2 grote liefdes…
Ik denk dat mijn pony ook stiekem een beetje verliefd is op mijn vriend. Ze verliest hem niet snel uit het oog!!
Fotor1117203519

Een poging om die vuile pony weer wat witter te krijgen.
Want op de foto hierboven zie je dat ze echt vol modder hangt!!
Fotor1117203820

LIEF!!
Fotor1117204053

Ja, ik ben nu eenmaal gek op haar!!

Groetjes,
Isabelle

2 thoughts on “Mijn lieve Mieltje

  1. Paarden, pony’s, ze komen als paddenstoelen uit de grond. Tegenover mij is een groene zone met vroeger alleen maar open weilanden. Nu zit dat vol met paarden en pony’s. Mooi dat wel, maar veel onderhoud aan. Prachtig om te zien hoe ze met elkaar spelen.

    • Ik zou toch liever naar een weiland met paarden kijken dan naar een leeg weiland. Maar ik ben dan ook een paardengek!
      Mijn pony staat alleen op de wei. En heeft hier geen problemen mee, ze kan nogal asociaal zijn naar andere paarden toe… Ze geniet van haar welverdiende pensioen nu!!

Geef een reactie

