Tijd voor verandering

Fotor1110231535

Omdat ik nu een maand bezig ben en het allemaal nog helemaal zie zitten,
zelfs enthousiaster ben geworden over het bloggen dan ik in het begin was,
vond ik dat het tijd was om mijn blog wat euhm, hoe moet ik het zeggen?
Te organiseren, op te ruimen, …?
Mooier te maken, meer mij te maken, …?
Ik weet niet hoe ik het juist moet zeggen, maar ik ben wat aan het veranderen πŸ™‚

Het eerste wat ik deed was het uiterlijk van mijn blog een beetje aanpassen.
Een nieuwe header en een andere achtergrond.
Nu ik wat meer thuis ben in heel dat “custumizen”, krijg ik het gevoel dat dit alles dus niet voor eeuwig is. Want ik vond het best wel leuk om me hiermee bezig te houden en vanalles en nog wat uit te proberen!
Ik kan eigenlijk al niet meer wachten om het hier een Kerstthema te geven, ik ben echt te into Kerst he.

Maar ik heb ook mijn over mezelf pagina herschreven en ik ben er nu veel tevredener over.
Uiteindelijk is het, afgezien van de homepage, de meest bekeken pagina op mijn blog.
En ik was er niet 100% tevreden over, zelfs geen 70%. Dus, ik ben blij dat ik dat eindelijk aangepakt heb!
Ga gerust een kijkje nemen!

Wat vinden jullie ervan?
Alle reacties zijn welkom!

Groetjes,
Isabelle

6 thoughts on “Tijd voor verandering

  1. Eerste keer dat ik je blog bezoek, ben zelf ook nog maar net begonnen. Ik vind je blog er goed uit zien hoor! πŸ™‚ Je hebt er een nieuwe follower bij! (haha)

Geef een reactie

