Verjaardagscadeau

Ik weet dat het ondertussen al weer een hele week geleden is, maar gisterenavond in mijn bed bedacht ik me plots dat ik nog geen post had gedaan over de verjaardagscadeautjes van mijn vriend!

Ik ben hier natuurlijk weer helemaal mee over the top gegaan, zoals steeds, maar het is me toch gelukt om ongeveer binnen mijn vooropgestelde budget te blijven!

Ik heb eerder al een post gedaan over mijn idee om hem een soort van bar cadeau te doen, met andere woorden een plekje in huis om enkele mooie whiskey- en/of cognacglazen en wat flessen drank tentoon te stellen. Ik heb inderdaad een aantal van die dingen gekocht en hij vond het fantastisch. Maar omdat het er allemaal nog niet helemaal uitziet zoals ik het zou willen, gaat dit dus voor een latere blogpost zijn. Eerst nog wat rommelmarkten doen en bezoekjes brengen aan de kringloop!

Maar wat ik wel kan laten zien zijn mijn andere cadeautjes, die ik ook best fijn en de moeite vind om hier eventjes te laten zien!

Zie mij volgt op instagram had misschien al een van de cadeautjes gezien.
Ik kocht 2 tassen bij de HEMA die ik met een zwarte porceleinmarker versierde.
Op de ene tas stond “Awake My Soul” (naar het liedje van Mumford and Sons, maar ook toepasselijk voor op een koffietas!)
Op de andere tas stond “I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone” (een quote uit The Lord Of The Rings)
tassen
Ik kocht ook 2 potten met badzout. De ene is relaxing en de andere refreshing. Ik kocht deze omdat mijn vriend er echt wel van kan genieten om in bad te liggen ontspannen.
Verder kocht ik nog een kaasplankje met bijhorende messen en een potje en prikkers voor wanneer er bezoek komt en een wijnrekje.
Ook het kaartje maakte ik zelf naar een idee van op pinterest.

Ook aan het inpakken heb ik plezier gehad. De pakjes hebben enkele dagen naast het tv-meubel verleidelijk staan wezen…

Maar dan het cadeau waar ik eigenlijk het langst aan bezig ben geweest, zijn Zombie Survival Rugzak! Ik had het idee van pinterest en heb mijn fantasie de vrije loop gelaten.
Mijn vriend is echt een grote fan van zombies (een interesse die ik echt niet deel) en heeft dus ook verschillende spelletjes op de x-box waar zombies in voorkomen, zoals bijvoorbeeld Fall Out.
Ik ben dus onder andere veel snoep gaan kopen om dan helemaal om te toveren tot dingen als powerbars of antiradiation pills of …
Maar ook deed ik er een boek bij: de Zombie Combat Manual. Dit boek gaat eigenlijk over wat je moet doen als er een soort van zombie-outbreak is. Het komt allemaal heel realistisch over, afgezien dan van het feit dat zombies niet bestaan…

Hier het resultaat:

het boek

nieuw ondergoed

tictacjes als anti-zombie-virus-pillen

een chocolade-gsm

kleine notitieboekjes (dit gebruikt hij veel voor zijn werk!)

Wat heb ik er nog ingestopt:
redbull shot
een zaklampje (light up the darkness)
deodorant (for when showering is not an option)
druivensuiker (stimulates mind and body)
kindersurprise ingepakt als granaten
kitkat (one happy meal a day)
chocolademunten (gold has value averywhere)
gezichtscreme van nivea for men, die gebruikt hij altijd
energierepen (power up, energy)
kauwgum (stimulator, increases speed and senses, reduces fear, highly addictive)

Ik heb niet van alles een close-up foto en die kan ik nu niet meer nemen, want er is al redelijk wat opgesnoept…
Hier zie je alles tezamen:

en dan alles in een rugzak voor “easy transport”

Mijn vriend heel blij met zijn cadeau!!

Het was echt fijn om te maken en mijn vriend vond het ook een heel grappig, leuk en toepasselijk cadeau. Ook zijn vrienden hebben eens door de rugzak gesnuffeld!

Ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden om te zien als ik het vond om te maken en mijn vriend om te krijgen! Alle reacties zijn welkom!

Groetjes,
Isabelle

2 thoughts on “Verjaardagscadeau

    • bedankt!! Ik hou ook van zo’n cadeau’s en van deze cadeau’s te maken en samen te stellen. Ik wou dat mijn vrienden dat ook zo leuk vonden, want tot nu toe geef ik ze alleen en krijg ik ze niet. Niet zo origineel of speciaal bedoel ik dan ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

