Halloween verjaardagsfeestje

Hier zijn ze, enkele foto’s van ons Halloweenfeestje!

Gewoon op de foto klikken als je hem wat groter wil zien!! (Want op de een of andere manier krijg ik ze hier wel groter, maar als ik dan op publish klik, zijn ze terug klein.. Als iemand weet hoe dit komt?? Ik ben hier allemaal nog redelijk nieuw mee.)

Aangezien het redelijk donker was bij ons binnen was het kiezen tussen foto’s nemen met flits of zonder.
Met flits was het resultaat dat je scherpere foto’s kreeg, maar ook meteen de hele sfeer kwijt was. En ik vind het er allemaal zo onnatuurlijk uitzien.
Maar zonder flits kreeg je heel donkere foto’s die niet erg scherp waren, maar wel veel beter de sfeer weergaven…

Dus hier zijn enkele van de foto’s:

Zonder flits
Fotor110214415

Met flits
Fotor1102143450

We hadden uiteindelijk 2 Roodkapjes en maar liefst 3 Tinkerbells!!
Dan nog een kapitein Haak, 2 sneeuwwitjes (dit was een koppel), een Merlijn de tovenaar (mijn vriend), een Alice in Wonderland (ik), dan iemand die zelf niet goed wist wat hij was, dus we houden het op een duiveltje.
En dan nog 3 personen die niet verkleed waren, maar die hebben we allemaal een diadeem gegeven. Die hadden we klaarliggen voor het geval dat, met katten-oren, Mickey Mouse-oren en konijnen-oren.

En dan werd er nog een prijs uitgereikt voor de persoon die het best verkleed was! Iedereen mocht stemmen.
En raad eens wie gewonnen heeft?
Ik. Ik heb mijn eigen troffee gewonnen!!
Ik was er heel erg blij mee, maar ik weet nooit hoe ik moet reageren in zo’n situatie! Het enige wat ik dan kan is met een rood hoofd “dank u” stamelen..

Alles bij elkaar was het echt een geslaagd verjaardags/halloween-feestje!!

Hebben jullie ook Halloween gevierd? Hoe hebben jullie dat gedaan? Ook helemaal verkleed? Ik hoor het graag!!

Groetjes,
Isabelle

Geef een reactie

