November Photo Challenge

Ik weet dat er veel van deze rondvliegen hier en op pinterest, maar ik blijf deze uitdagingen een leuk idee vinden.
Want het is een uitdaging!

Eerst stel ik mezelf al de vraag wat voor foto ik wil nemen, want een bepaald onderwerp kan je op verschillende manieren bekijken.
Als ik dan weet hoe ik het ongeveer wil, is er nog de uitdaging om dit dan ook nog vast te leggen op foto.
Om het voor mezelf iets makkelijker te maken, ga ik niet zozeer vasthouden aan de volgorde.
Voor mij is het vooral belangrijk dat ik alle foto’s in november neem en ik achter elke foto sta!

november

Dit is mijn lijst van foto’s. Ik heb hem een beetje zelf samengesteld uit mijn hoofd en van andere lijstjes op pinterest!
Als jij deze lijst ook wil gebruiken, geen probleem!!

reflection
fall
clothes
technology
collection
pumpkin
black&white
warmth
tradition
comforting
fun
imperfection
hollidays
where I stand
quiet moment
stack of books
in my bag
vintage
baking
far
christmas wish list
thankfull
something new
random
food
sweater
winter is coming
homemade
best photo

En dan is het tijd om eraan te beginnen! Waarschijnlijk post ik gewoon alles in 1 keer op het einde van de maand, of eens per week ofzo. Dat zien we nog wel!

Doen jullie ook mee aan een foto challenge? Dan hoor ik het graag!!

Groetjes,
Isabelle

3 thoughts on “November Photo Challenge

  1. Hoi! Wat leuk! Ik doe inderdaad ook mee aan een photo challenge en ben gisteren al begonnen :D. Ik vind het ontzettend leuk om te doen, want je kunt beelden echt op een verrassende manier vastleggen. Ben heel benieuwd naar je foto’s!

    • Had die van jou inderdaad ook net ontdekt en zal het zeker volgen!!
      Ik heb mijn lijstje gisteren gemaakt, maar ik lag ook met koorts in bed, dus verder is het niet gekomen.. Maar ga zo snel mogelijk van start!!

  2. Pingback: November photochallenge: update | Ik Ben Nu

Geef een reactie

