Fotodagboek

Het is ondanks alles nog een drukke week geweest! Ik heb geprobeerd om toch te genieten en een minimum aan bezigheid te hebben deze week. Wat ik me soms wel beklaagd heb en resulteerde in een hele dag platliggen en afzien. Maar ik merk wel dat ik er toch iets gelukkiger van word. Zeker nu ik de foto’s terugzie, kan ik zeggen: Kijk, ik heb dat en dat en dat toch maar gedaan! Het was moeilijk/zwaar/vermoeiend/pijnlijk maar ondanks dat alles, heb ik het gedaan!!

Dus hier een overzichtje:

Vorige week zaterdag (19 oktober) waren het Bierfeesten in JH De Bunker in Glabbeek. En niemand minder dan Dietwin de Jodelaar is daar komen optreden!! Ambiance! Op mijn instagram kan je trouwens zijn handtekening gaan bewonderen. Net toen mijn vriend mij kwam oppikken stond Dietwin daar plots, helemaal verlegen enzo voor zijn handtekening af te geven. Best wel grappig!

Dit zijn Stijn en Lotte. (Ze zijn collega’s van mijn vriend. Stijn is pas nieuw, maar Lotte is ondertussen echt een vriendin geworden!

Lotte en ik! Je ziet het niet heel goed, maar we hadden allebei een dirndl aan. Heel erg mooi en schattig, maar wel vreselijk kort…

Herfstpralines bij mijn oma en opa. Superlekker!

Mijn ovenschotel voor hij in de oven ging.. Pastarolletjes met spinazie, voor een eerste poging op het gevoel en helemaal zonder recept, niet slecht!

Een lieve boodschap die ik van mijn vriend kreeg op 21 oktober omdat ik een maand gestopt was met roken. (And still going strong)

Mijn mooie zelf geknutselde postbakje!

Al meteen in gebruik genomen

De troffee voor het beste kostuum op ons halloweenfeestje. Benieuwd wie er dit jaar gaat winnen!
De troffee is gewoon zo een oscarmannetje met een plastiek doodskop erop geramd.. (Ja, het ging er best wel gewelddadig aan toe)

Mijn andere halloweenversieringen zijn ook bijna allemaal af.. Ben er al een hele tijd mee bezig, maar het einde is in zicht!
Hier de grafzerken en de Alice in Wonderland-stijl pijlen

Gigabloemen

De potten met vieze ingrediënten

Het skelet (hij ziet er ondertussen wel al bloederiger uit..

De toverdranken, bijna af

En afgewerkt, zeer blij met het resultaat!

En dan cadeautjes ingepakt!!

Het gewone bruine inpakpapier blijft toch mijn favoriet, je kan er zoveel mee doen! Ze zien er zo mooi uit!!

Decoratie eens aangepast. Ben helemaal verliefd op het uiltje!

Een heel erg vieze aardappel ontdekt. Aan de buitenkant niets te zien en dan.. Bah!

En nu ben ik hier mijn blogpost aan het afwerken terwijl mijn vriend geniet van een voormiddagje gamen

Straks nog naar de pony, haar een bad geven . Want binnenkort is het weer winter, wat betekent: nat, koud en een dikke wintervacht. Wassen is dan niet echt een optie. Hoewel we dit vorig jaar wel hebben moeten doen toen we haar net hadden, omdat ze luizen had en onder de schimmel zat. Dus hebben we haar in de kou 3 keer moeten wassen, een hele gedoe.. Waar ook zij echt niet gelukkig mee was..

Maar nu is het wassen eerder nodig omdat ze gewoon vuil is. Een witte pony, die dag en nacht op de wei kan en daar gretig gebruik van maakt en dagelijks gaat rollen op de modderigste plekjes. Ja, je kan je voorstellen dat die pony niet meer zo wit is. Vooral manen en staart hebben een wasbeurt nodig.

Dus dat is mijn jobje nog voor vandaag. Wat vreselijk vermoeiend gaat worden. Gelukkig is mijn vriend zo lief om ondertussen de stal uit te mesten..

Groetjes!
Isabelle

2 thoughts on “Fotodagboek

  1. Blij dat je een fijne week hebt gehad! Ontzettend goed van je trouwens dat je gestopt bent met roken en nog steeds doorgaat, ondanks het slechte nieuws van eerder. Voor veel mensen is slecht nieuws juist een reden om weer terug te vallen. Je Halloween versiering is ook te leuk! Als ik volgend jaar op mezelf woon, ga ik misschien ook maar eens aan de knutsel.

    • Ja, ik heb het wel uitgesteld hoor, het stoppen met roken, maarja, de voordelen van het stoppen wegen heel duidelijk op tegen de nadelen!!
      En wij zijn vooral into halloween omdat dat mijn vriend zijn verjaardag ook is he 🙂

Geef een reactie

