Dingen te doen in de herfst

Ik weet dat het al eind oktober is, maar toch wil ik dit nog even meegeven.

Mijn lijstje ‘dingen te doen in de herfst’

Ik heb nog minstens een dikke maand om dit lijstje af te maken. Want ja, na sinterklaas is het al kerstboomtijd voor mij!

Ik heb al een aantal dingen op mijn lijstje gedaan, had dit eigenlijk al eerder moeten posten, maar ik hoop dat jullie mij die vertraging vergeven!

Hier gaan we!

  1. een pompoen kopen en transformeren tot een Jack ‘O’ Lantern
  2. versieringen voor het Halloween-feestje maken
  3. een fantastisch Halloweenfeestje geven
  4. cadeau kopen voor de liefste vriend van de hele wereld
  5. een herfstwandeling maken in het bos
  6. picknick
  7. nieuwe thee ontdekken en genieten
  8. paddenstoelen zoeken
  9. een scavenger hunt doen
  10. herfst photoshoot
  11. Zelfgemaakte soep
  12. Verzamelen en decoreren met herfstdingen zoals bladeren, dennenappels, noten,
  13. terug kind zijn en in een hoop bladeren springen
  14. scary movie night (met echte enge films en niet de scary movie films)
  15. genieten van gezelligheid bij kaarslicht
  16. warme chocomelk drinken (soms met Baileys)
  17. een taart bakken
  18. toch een keer echt natgeregend worden
  19. een lekker warme trui kopen of meer dan eentje
  20. genieten van dit mooie seizoen en toch zoveel mogelijk vastleggen op foto!

Ik ben dus al bezig geweest met mijn lijstje. Morgen of overmorgen ga ik mijn pompoen kopen! En ik probeer ook mijn vriend zover te krijgen om volgende week te gaan wandelen, ik wil al zo lang naar het bos!!

Dus telkens ik iets op mijn lijstje doe, kom ik het hier doorstrepen!

Nog mensen die zo een lijstje hebben? Ik lees het graag door, misschien krijg ik dan nog meer ideeën!!

Groetjes, Isabelle

3 thoughts on “Dingen te doen in de herfst

  1. Leuke uitgebreide lijst. Zo’n lijst heb k eigenlijk niet, maar veel dingen die je noemt wil ik ook graag doen. Warme choco met Baileys, daar had ik nog niet aan gedacht. Herfstwandelingen zijn fijn, maar daar moet je wel snel mee zijn nu gok ik! Anders zijn alle blaadjes alweer van de bomen gevallen 🙂

  2. Pingback: Voorbereiding: Halloween Verjaardagsfeestje | Ik Ben Nu

Geef een reactie

