12 oktober in foto’s

Ik had gisteren een zeer drukke dag, waarop ik toch heb geprobeerd het rustig aan te doen.

We begonnen onze dag met een kom Rice Krispies voor elk. Wat knisperen ze toch leuk als je de melk erop giet!!
gr

Dan op naar de pony, Mieltje staat al te wachten!
image

Heb je iets lekkers bij?
54

Ik kan er zo van genieten om gewoon bij haar te zijn..
o8

Dan was het tijd voor de hoefsmid. Ik verbaas me er telkens weer over hoe lenig mijn oude pony nog is!
eg

De voetjes gaan er weer goed uitzien en Schimmel gedraagt zich voorbeeldig!
gerg

Dan nog even op ontdekkingstocht, het is echt herfst geworden! Wat gaat dat toch snel!!
hru

1

Een oud vogelnestje. Vroeger vonden we er wel vaker terug in de oude garage. Daar lag vroeger gewoon al het hout, dus we kwamen er niet zo vaak. Nu liggen echter het stro en hooi en alle paardenspulletjes er ook. Dus we zullen niet snel nog een nestje vinden. Muisjes daarentegen zijn er genoeg!

2

45

57

En dan na toch een tijdje in de kou
(Wat ga ik doen als het echt winter is? Of ben ik dat dan alweer gewoon?),
thuis verse soep maken!
grree

En dan opeten natuurlijk!
eysru

Dan heb ik stiekem een dutje gedaan.. Want er was nog een fuif waar we naartoe gingen. JH ’t Paenhuys in Hoegaarden opende zijn vernieuwde deuren vrijdag en zaterdag was de allereerste fuif in het nieuwe Paenhuys!
Ik ging vooral omdat mijn broer ging draaien met Putin Super DJ (bestaande uit mijn broer en een vriend van hem).
tyju

Het is niet de typische fuifmuziek, want ze draaien veel balkan! Maar toch is het echte dansmuziek. Ik heb mij in elk geval geamuseerd!! En zij duidelijk ook! (Mijn broer is links)
broeder
Ik was toch wel trots op mijn grote broer!!

Dus na een -voor mij- veel te lange dag, met mooie momenten (en misschien toch wel een pintje teveel), kroop ik mijn lekker warm bedje in!

Vandaag doe ik het rustig aan -lees: ik doe helemaal niets-. Want mijn lichaam neemt mij het dansen van gisteren zeer kwalijk. Maar mijn geest was toch o zo gelukkig!!

Alle reacties zijn welkom!

Groetjes,
Isabelle

Geef een reactie

