Mijn eerste echte…

Mijn eerste echte.. blogpost hier!!

Mijn vriend verjaart op halloween, dus we doen dan altijd een halloweenfeestje bij ons thuis en verkleden is verplicht natuurlijk!

Dit zijn enkele foto’s van vorig jaar
Ik en mijn zombievriendje links en rechts het best verklede koppel!
halloween1 halloween2

En dit jaar hebben we een nieuw thema: fairytales gone bad
Ik heb lang gezaagd voor dit thema, gewoon omdat ik absoluut Alice in Wonderland wou zijn.

Vandaag heb ik nog vanalles te doen, mijn mama komt op bezoek en dan moet ik nog boodschappen doen (wat ik handig online doe vanuit de luie zetel), de was en hopelijk ook een beetje strijk.
En eens nadenken over een cadeautje om mijn vriend gelukkig mee te maken.. Ik heb echt geen idee.. wat ik een beetje schandalig vind van mezelf. Ik heb wel al gedacht aan een bongobon voor een weekendje weg met ons tweetjes, omdat hij toch al een paar keer ter sprake heeft gebracht dat hij een wellnessweekendje wil doen. Maar aangezien we in december 4 jaar samen zijn, lijkt dat cadeautje me dan toepasselijker. Dus ik zal mijn hersenen nog eens moeten pijnigen, hoewel.. Zijn gsm en gps zijn het al een tijdje aan het begeven, misschien is dat een ideetje? (1 van de 2 dan toch)

En nu iets eten! Want mijn maag begint hier serieus te protesteren.

Bedankt voor het lezen, alle reacties zijn welkom!

Groetjes,
Isabelle

Geef een reactie

